Meie laoseis on mulluse suvega võrreldes poole väiksem, autode hinnad on umbes 15 protsendi võrra tõusnud ning kaubaks lähevad ka need autod, mis olid pikaks ajaks seisma jäänud, kirjeldab kummalist seisu peamiselt Lääne-Euroopast autosid importiva Tehase Auto juhataja Mait Kalamees. „Ilmselt on see uus normaalsus, millega tuleb kõigil lihtsalt ära harjuda!“
Põhjuseks uute autode puudus
Kõik müüjad, kellega viimasel ajal rääkinud oleme, on ühel nõul, et viimase poole aastaga on kasutatud autode äri kõvasti muutunud ning tagasiminekut varasema seisu juurde ei paista kuskilt. Ostjale tähendab see paraku ühelt poolt jätkuvat hinnatõusu ja teisalt valiku vähenemist.
Põhjustest oleme varemgi kirjutanud, kuid neist peamised on koroonakriis ja sellega kaasnenud muud kriisid nagu tarne- ja kiibikriis, mis venitasid pikaks uute autode tarneaja ja pani kerkima hinnad. See mõjutab otseselt ka pruugitud autode turgu.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 9, mai 2022
Kõik selle ajakirja lood