Suur lugu

Ford Focuse 100 000 kilomeetri testis tulid välja vaid üksikud pisivead

Ford Focuse praegune põlvkond debüteeris 2018 ning on nüüdseks läbinud ka mudeliuuenduse. Testis osales esmaversioon. Turnier sirutub 4,56 meetrile, olles tavalisest luukpära-Focusest lausa 20 cm pikem. Teljevahe on neil võrdne. Fotod: Auto Bild

Klassikaline hea universaal elab edasi. Ford Focus Turnieri enam kui 100 000 kilomeetri pikkune maratontest tõestas, et selle kasutusomadused ning töökindlus on tasemel.

Geeniuse tellijale

Miski pole samavõrd püsiv kui muutus. Ja parem ongi. Sest kui midagi ei muutuks, poleks ka progressi. Mõnikord uus lahendus paraku vaid paistab vanast paremana, sest selle kuvand ja disain kiirgavad eredamalt kui varasema toimivus.

Näiteks nagu linnadžiibid, mis on ostjad ammugi universaalide juurest ära meelitanud, samas mäekõrgusi eeliseid pakkumata. Üks selle vääramatu protsessi all kannataja on Ford Focus Turnier, mis läbis meie autopargis viimase kahe aasta vältel enam kui 100 000 kilomeetri pikkuse testi – ja näitas selle käigus mõnelegi meie džiibi­hakatisele koha kätte.

Ületas paljud ootused

Aga kõigest järjepanu. Kui Kölni kompakt­universaal 17. novembril 2019 kirjastuse parklasse veeres, oli ootus esmajoones vaoshoitud. Sedavõrd argine ja asine sõiduk lihtsalt ei tekita ju ennatlikke rõõmukilkeid. Kuid täiesti ebaõiglaselt, nagu me pidime juba samal päeval tõdema. Sinine (Dynamic-Blue) Turnier näeb välja tõeliselt lahe! Pilk sisemusse näitab, et kurta ei tule karge plastmaastiku üle, vaid pigem rõõmustada kvaliteetse ja hoolikalt sisustatud salongi pärast.

Pakiruum mahutab 594–1545 liitrit. Võrdluseks, vastav universaal Kia Ceed SW neelab 625–1694 liitrit.

Varustustase Titanium tähendab niigi tublit hulka mugavusi, näiteks võtmeta lukud, kahe tsooniga kliimaseade ja navi. Haagisekonks, tuuleklaasinäidik, B & O helisüsteem ja talvepakett (soojendusega esiistmed, rool ja esiklaas) ning tehnoloogiapakett muudavad pardaolustiku täiuslikuks. Kuid sedasi lisanduvad sajad ja sajad eurod kasvatavad ka lõpphinna juba 35 000 euro kanti. Linnadžiipidega võrreldes pole aga seegi ju mingi summa?!

Focusega pikemale sõidule minek on igatahes nauditav kogemus. Jõuline diiselmootor täitis testijate ootused väikse varugagi, rool pakkus sobival määral võimendust ja inforohket tagasisidet ning juhiabiseadmed töötasid silmatorkamatult hästi. Kui kohati unne soikuv tulede automaatne ümberlüliti kõrvale jätta.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veebruar 2022

Kõik selle ajakirja lood

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.