Suur lugu

Kasutatud Hyundai i20: hea valik garantiiga ja ka ilma

Teise põlvkonna i20 võttis üle osa eelkäija tehnikast, kuid pakub moodsamat varustust ning kenamat disaini. Fotod: Pille Russi ja tootjad

Hyundai pakkus i20-le vahepeal ­koguni seitsmeaastast garantiid, see võib veel pikalt kesta. Aga hea valik on see auto ka garantiita.

Geeniuse tellijale

Teise põlvkonna i20 tuli turule ajal, mil Hyundail oli juba oskusi, tahtmist ja ressurssi teha autosid, mis pakkusid kõva konkurentsi klassi tunnustatud liidritele. 2015. aastal müügile tulnud auto sai varasemast natuke pikem ja laiem, aga madalam, tänu millele paranesid proportsioonid ja ruumikus, (lisa)varustust pakuti uhkelt ja garantiigi oli pikk.

Alguses pakkus Hyundai viieaastast, vahepeal suisa seitsmeaastast ning hiljem taas viieaastast garantiid. Igal juhul kehtib see veel paljudel i20-tel. Auto headusest räägib ehk kõige paremini see, et isegi Saksamaal korraldatud testides jõudis see Hyundai enamasti paremate sekka ning mõnikord isegi võitis.

Töökindlusstatistika põhjal on tegu eelkäijatest parema autoga. Eestis väga popp Getz hakkas lõpuks küll roostetama ja esimese i20 nõrk koht on pidurid, kuid üldiselt olid/on needki üle keskmise usaldusväärsed autod. Pidurivigadest pole päriselt üle saadud ka selle mudeliga, kuid see-eest saab kiita peaaegu kõike muud.

Oma klassis eeskujulik

i20 valmistati kaht tüüpi kerega. Eestis on põhjust rääkida viie­ukse­lisest, sest kolmeukselist siin ei müüdud. Väike Hyundai näeb praegugi moodne välja ja on oma klassi mõistes ka praktiline. Ligi viie sentimeetri võrra kasvanud teljevahe – nüüd 2,57 meetrit – tähendab, et tagaistmel on ruumi varasemast enam. Kahele keskmist kasvu sõitjale jätkub seda täiesti piisavalt. Sisumaterjalid on samuti viisakad, ehkki tõsi, väga vaikset sõitjateruumi ei maksa oodata. Maanteel on see i20 nagu enamik rivaalegi üsna lärmakas.

Baasvarustuses oli lünki, kuid enamasti valiti uuena mõni parem ­versioon. Elektrisüsteemi ja elektroonikaga pole seni muret olnud.

Nagu oli juba kuue-seitsme aasta eest kombeks, jõudis ka i20 varustusse kallimast segmentidest tuttavat varustust ja veel paremaks muutus see 2018. aasta mudelivärskendusega. Väikesel Hyundail võib olla automaatne kliimaseade, tulede automaatne ümberlülitus, Apple Carplay või Android Auto tugi, asjalikke juhiabisüsteeme jpm.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.