Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kui palutakse nimetada Prantsuse või üldse läbi aegade parimat sportlikku luukpära, siis esimesena meenub muidugi Peugeot 205 GTi ja seda teenitult. Seetõttu on paljude entusiastide unistuse hind viimastel aastatel hoogsalt kerkinud: alla 10 000 euro enam häid pakkumisi naljalt ei leia ning korralikud eksemplarid jäävad kaugele teisele poole 20 000 euro piiri.
Õnneks ei piirdunud Peugeot toona ühe sportautoga, vaid kärmemaid versioone tehti ka teistest mudelitest ning hinna ja sõidurõõmu väga hea suhtega ongi Peugeot 106 Rallye, mille esimene versioon debüteeris 1993. aastal.
Rallitaustaga auto
106 Rallye on sündinud samal põhjusel nagu mitu muud legendi, näiteks Lancia Delta Integrale või Toyota GR Yaris, ehk ralliks mõeldud homologatsioonimudelina. 1990-ndatel käis alla 1,3-liitriste klassis kõva andmine ning Peugeot tahtis sellest pirukast oma osa. Oli olemas küll mudel 106 XSi, aga selle mootori töömaht oli juba 1,4 liitrit.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 5, märts 2023
Kõik selle ajakirja lood