Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kui 1990. aastate W210 „kurbade silmadega” mudelipõlvkonna kohmakas disain oli paljudel hambus, siis järeltulija W211-ga läbis E-klassi disain totaalse muutumise. Sihvakas sedaan-universaal sai natuke hiljem suisa supermodellist sõsara CLS, mida peetakse sageli üheks ilusamaks neljaukseliseks autoks.
Tõsi ta on, et tegu on lihtsalt atraktiivsemas kestas E-klassiga, kuid peale disaini eristavad neid veel paar asja. Näiteks on CLS alati neljakohaline, sel oli parem baasvarustus ning neljasilindrilisi mootoreid sellele ei pakutud.
Palju uuendusi
Kuigi kuni 2010. aastani toodetud CLS näeb alati peaaegu ühesugune välja, tehti selle kallal kogu aeg tööd ning uuendusi võis näha igal aastal. Näiteks lisandus valikusse kolmeliitrine diisel, 3,5-liitrine baasmootor sai otsepritse, viieliitrine V-8 asendati 5,5-liitrisega ja võimsus kerkis 225 kW pealt 285 kilovatini, muidugi lisandusid ka AMG-mudelid: 5,5-liitrise kompressormootoriga 55 AMG (V-8, 350 kW) ja hiljem 6,2-liitrise vabalthingava V-8-ga 63 AMG (378 kW). Viimane tegi 0–100 km/h 4,5 sekundiga, aga et tagaveolisele ja üle 1,6 miljoni krooni ehk u 100 000 eurot maksvale autole piiratud libisemisega diferentsiaali saada, pidi juurde ostma Performance-paketi.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 5, märts 2024
Kõik selle ajakirja lood