Mudelipõlvkondade erinevused on suured: kui Crafteri eelkäija, Volkswagen LT viimane mudel ja esimese põlvkonna Crafter olid Mercedes-Benz Sprinteri sõsarad, siis 2017. aastal sündis Crafter täielikult Volkswagenina. Selle tootmiseks rajati Poola suisa uus tehas. Praegune mudel järgib Volkswageni üldist disainikeelt ja on eriti kallimate varustuspakettidega Trendline ja Highline lausa ilus. Pole kahtlustki, et Crafter tõi elegantsi ka kaubikute maailma.
Veel toovad kasutajad positiivsena välja mitmekülgsuse, kohandatavuse ning lausa sõiduautoliku mugavuse ja juhitavuse. Ent Crafter on kohati ka pirtsakas ning topeltturboga mootoritel esineb kulukaid probleeme.
Ilus ja praktiline
Crafteri erinevate versioonide nimekiri näib peaaegu lõputult pikk. Kaubaruumi maht on 9,9–18,4 m³ ning seda saab ka kuni viietonnise veoautona. Kandevõime jääb 784–2621 kilogrammi vahele. Kuna auto enda mass, eriti hästi varustatud eksemplaridel, on suur, siis tuleks enne kaks korda mõelda, kui hankida suurima kaubaruumiga teisend, sest kaubaveol võib kandevõimest puudu jääda.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 28, juuli 2021
Kõik selle ajakirja lood