Suur lugu

Kasutatud Volkswagen Crafter: ilus, tark ja osav, aga ka tujukas ning nõudlik

Crafter näeb esinduslik välja ja sõidab samuti suurepäraselt. Kõige rohkem on muret olnud topeltturbomootoriga. Fotod: Karl-Erik Idasaar

Justkui pretensioonikas printsess mõnest muinasjutust. Kuigi Crafter on turul juba 2006. aastast, on tegemist alles selle tarbesõiduki teise põlvkonnaga. Vaatame põhjalikult, mida selle pidamine kasutatuna võib tähendada.

Geeniuse tellijale

Mudelipõlvkondade erinevused on suured: kui Crafteri eelkäija, Volkswagen LT viimane mudel ja esimese põlvkonna Crafter olid Mercedes-Benz Sprinteri sõsarad, siis 2017. aastal sündis Crafter täielikult Volkswagenina. Selle tootmiseks rajati Poola suisa uus tehas. Praegune mudel järgib Volkswageni üldist disainikeelt ja on eriti kallimate varustuspakettidega Trendline ja Highline lausa ilus. Pole kahtlustki, et Crafter tõi elegantsi ka kaubikute maailma.

Veel toovad kasutajad positiivsena välja mitmekülgsuse, kohandatavuse ning lausa sõiduautoliku mugavuse ja juhitavuse. Ent Crafter on kohati ka pirtsakas ning topeltturboga mootoritel esineb kulukaid probleeme.

Ilus ja praktiline

Crafteri erinevate versioonide nimekiri näib peaaegu lõputult pikk. Kaubaruumi maht on 9,9–18,4 m³ ning seda saab ka kuni viietonnise veoautona. Kandevõime jääb 784–2621 kilogrammi vahele. Kuna auto enda mass, eriti hästi varustatud eksemplaridel, on suur, siis tuleks enne kaks korda mõelda, kui hankida suurima kaubaruumiga teisend, sest kaubaveol võib kandevõimest puudu jääda.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.

7,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 28, juuli 2021

Kõik selle ajakirja lood

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.