Netflixi „Drive to Survive’i” ja sotsiaalmeedia abiga nooremaid fänne püüdnud F1 on jõudnud järjekordsesse kuldaega. Huvilisi on rohkem kui eales, piloodid kümblevad Schumacheri aegadele sarnanevas kuulsuses ja kuni 24 etapist koosnev hooaeg pakub meeletult võimalusi lemmikutele kaasa elada.
Võidusõite on kõikjal üle maailma Jaapanist USAni, kuid samas on vormelikarusell endiselt truu oma sünnikandile ehk enim etappe sõidetakse kas Euroopas või siit mõnetunnise lennu kaugusel. Seega saab isegi Eesti nirule lennuühendusele vaatamata üsna hõlpsalt esimese (või järjekordse) spordiseikluse ette võtta ning mõnel Euroopa etapil kohapeal kuninglikku võidusõitu nautida.
Eestile lähemad F1-võistlused peetakse Austrias, Suurbritannias, Itaalias, Hollandis, Hispaanias, Belgias, Ungaris ja Monacos – seega pole vaja mingit viisat, piisab lennukipiletist. F1-tsirkus ei asu küll alati pealinna või suurema tsivilisatsiooni lähedal, kuid enamasti jõuab lennujaamast ringraja äärde kõige rohkem paaritunnise rendiauto- või rongisõiduga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 13, juuli 2023
Kõik selle ajakirja lood