Nüüd aga hakkavad tulema elektrilised hüperautod, millel hobujõude juba kahe tuhande ligi. Bensiinimootoritega neid päris üks-ühele muidugi võrrelda ei saa, sest seal on erinevad lähenemised nimivõimsusele ja hetkeliselt või pikema aja jooksul mootorist tulevale jõule, aga olgem ausad – ei ostjat ega turundusosakonda see tehniline tähenärimine ei huvita.
Kaks korda täisvõimsusel ümber Nürburingi
1914 hobujõudu, 2300 Nm väändemomenti ja 0-100 km/h 1,85 sekundiga on kõik, mida me Rimaci uue auto puhul teada tahame. Kiirendus on, nagu juhuslikult, 5 sajandikku parem kui Tesla Roadsteri väidetavad numbrid. Nende kahe kiirendusvõistlus saaks olema eepiline.
Väidetavalt suudab auto läbida ühe laadimisega Nürburgringi peaaegu kaks korda ja seda mitte kruiisides vaid kogu võimsusega. Tavaliikluses on sõiduulatus andmete järgi lausa 650 kilomeetrit. 80% akutäituvust tuleb 30 minutiga, vahendab meile Autocar.
Unustatud pole ka Richard Hammondit
Lisaks neljanda taseme isejuhtimisvõimele, suudab auto alla laadida mitmete erinevate ringradade profiile ning anda juhiseid ideaalse sõidujoone ja pidurduse osas.