Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Futuristlik sportauto on tänaseks osa BMW minevikust, sest järeltulijat pistikhübriid ei saanudki. Väiksemahuline bensiinimootor ja seda toetav elektriajam, mille akut saab ka pistikust laadida, kõlab nagu aasta 2023, kuid BMW-l oli säärane auto valmis juba 2013. aastaks – pealegi veel sportautona.
Toona tundus BMW i8 nagu külaline tulevikust, kuid läks 2020. aastal tootmisest maha ega saanudki järeltulijat. Perioodi vältel jõuti toota 20 500 i8-t ja praegu saaks neid kasutatuna ostma minna umbes 60 000 euroga.
Mootor nagu Minil?
Tegu oli BMW-le uudse lähenemisega, sest varem oli Münchenis sportautosid ja sportlikke autosid tehtud teisiti. Kui näiteks 10 aasta taguse BMW M5 4,4-liitrise V-8-biturbo võimsus oli 560 hj ning auto saavutas 0–100 km/h kiirenduse 4,4 sekundiga, siis i8 vastas täpselt sama kiirendusajaga, kuid jõudis selleni hoopis muul moel. „Hobuseid”, mis saadi kahest mootorist, leidus vaid 362.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 18, september 2023
Kõik selle ajakirja lood