Suur lugu

Kasutatud Citroen C4 Picasso: uus disain, tuttav töökindlus – ühte mootorit on targem vältida!

Fotod: Citroen ja Pille Russi

Citroëni uut disainikeelt tutvustanud C4 Picasso jõudis ostjateni peaaegu kümme aastat tagasi. Toreda välimuse, praktilisuse ja mugavuse vastukaaluks on sel autol ka tülikaid tüüpvigu.

Geeniuse tellijale

1990ndate lõpp ja 2000ndate algus oli mahtuniversaalide õitseaeg, kui pea kõikidel autotootjatel oli välja pakkuda oma populaarne mudel. Sama kehtis ka Citroëni kohta: kuulsa kunstniku nime kandev Xsara versioon toodi välja juba 1999. aastal.

Külgvaates kaunistab Citroën C4 Picassot C-tähe kujuline kroomraamistu ukseklaaside ümber. Foto: Pille Russi

Kolmanda põlvkonna esitluseks oli mahtuniversaalide võidukäik möödas. Seerialähedast versiooni näidati Technospace’i nime all 2013. aasta Genfi autonäitusel, sama aasta suvel jõudis viiekohaline versioon C4 Picasso ka tootmisse, millele järgnes veel aasta lõpus seitsmekohaline Grand C4 Picasso.

Ruumikas sisemus

Picasso uus põlvkond sai uuel PSA EMP2 platvormil senisest hoopis teistsugused proportsioonid: auto pikkus isegi vähenes, aga telgede vahe ja rööbe suurenesid. Citroëni uue mahtuniversaali disain oli väga julge, LED-päevasõidutuled paigutati põhilaternaist eraldi ja viidi kõrgemale. Firma logo sulandati iluvõrega ühte ning selle harud ulatusid päevasõidutuledeni. Nüüdseks on auto läbinud veel kaks uuenduskuuri.

Ülemine ekraan on kuni 12tolline, alumise puutetundliku 7-tollise kaudu juhitakse paljusid funktsioone, mõnda juhti võib see häirida. Foto: Pille Russi

Esiistmetel on ruumi laialt ning kangid-lülitid käepärased. Automaatkäigukasti puhul paikneb valits vägagi ebatraditsioonilisel kohal, roolisambal, ja mitte küljel, vaid ülaosal. Puutetundliku keskekraaniga harjumine võtab aega, selle kaudu juhitakse nii kliima-, heli- kui ka navigatsioonisüsteemi, kuigi osa neist funktsioonidest on „dubleeritud” roolil asuvate nuppude-rullikutega.

Teises istmereas täiskasvanud nii luksuslikult ei reisi, istmepadi asub üsna madalal ja iste pole kuigi mugav. Lapsed ja lühemad täiskasvanud tunnevad end teises reas siiski paremini. Kolmas rida pakub 4,6meetrises mahtuniversaalis võimalust sõita erandjuhtumitel seitsmekesi.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.