Esimese asjana on oluline rõhutada, et seadusemuudatus – nagu ka automaksu puhul – on alles koostamisel ning läbib komisjonides kooskõlastusringe. Seega pole alltoodud uued kindlustuskohustused veel kindlad.
Samuti võtsime teemaks liikluskindlustuse hinnatõusu. Viimase üheksa kuuga on keskmine hind tõusnud 24%, samas kahjude suurus vaid 3%. Miks see nii on ja kas seaduse muudatused võivad veel hindu tõsta?
Eesti liikluskindlustuse fondi (LKF) juhatuse esimees Mart Jesse ja juhatuse liige Lauri Potsepp ütlesid vestlusringis Autogeeniusega, et peamiselt on muudatused seotud sellega, et seadus on vaja viia kooskõlla Euroopa Liidu vastava direktiiviga. Igor Fedotov IIZIst rõhutab samas, et EL’i direktiivi ei sunni liikluskindlustuse seadust muutma, vaid on IIZI hinnangul tõlgendamise küsimus.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 21, november 2023
Kõik selle ajakirja lood