Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Selge on see, et autofänn ei osta kasutatud Ferrarit mõistuse häält kuulates. Äkki kord elus prooviks selle seikluse siiski ära?! Nende autode hinnad algavad 70 000 – 80 000 euro kandist, kusjuures 360 on siiani igati moodne ja kiire sportauto: 400 hobujõudu, 4,5 sekundiga „sajani”, kuni 8500 p/min ja oi-kui-ihaldusväärne firmanimi! Kas tasub?!
Võib-olla tõesti tasub, sest jättes turu kõige odavamad eksemplarid kõrvale ja tehes ostes õigesti kõik endast oleneva, võib leida end vägagi õnnelikust olukorrast. Kui rääkida Ferrari 360-st kui kasutatud autost, on tõele au andes tegu töökindla sõidukiga.
Palju alumiiniumit
1999. aastal, kui Ferrari läks varasemalt mudelilt F355 üle uuele 360-le, tegid itaallased mitut asja uutmoodi. Paranes kvaliteet, paranes töökindlus, alanesid pidamiskulud. Nii kandmik kui ka katmik tehti nüüd alumiiniumist, sedasi suurenes jäikus ja kahanes mass. Auto sai ruumikam, väljapeetum ja paremini kasutatav.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 14, juuli 2023
Kõik selle ajakirja lood