Kumb oleks parem olla, kas Vinski (see üle linna oma) või kärbes seinal? Esimesel juhul oleks nähtamatuse näol tagatud täielik anonüümsus, küll aga tekib tarbetu segadus, kui aevastad või keegi sulle otsa kõnnib. Teisel juhul paanikat ei teki, aga mõni õelam võib ajalehe rulli keerata ja oma looduse krooni staatust ootamatu litakaga kinnitada.
Igatahes “kohad, kuhu ma siis sisse imbuks” nimistus päris kõrgele tõusnud autofirmade disainiosakonnad. Ilmselt sama hooga peaks ka finantsosakonnast läbi vaatama. Neil kahel on ilmselgelt suurem seos, kui me tahaks arvata.
“Neerud” on kuum teema, aga see pole kõik
Automaailmas on viimasel ajal peksupoiss BMW oma hiigelneerudega, aga nende puhul kuulsin ma väga loogilist põhjendust – Hiina ja Ameerika klient armastab silma paista ja liialdada ning need on väga olulised turud. Lihtne, money talks, bullshit walks.