Üks kana on mul selle uue luukpäraga kitkuda veel. Selle nimi: i30 N. Mõned tähed töötavad kapotil hästi. G, T, V, R, I ja S näiteks. B, D, U, J ja L mitte. Aga kõige hullem täht on N. Muidugi selgitab Hyundai seepeale, et N märgib seda, et auto arendati välja Nürburgringil, aga seda pole põrmugi vaja. Me taipame isegi.
Sama hea kui Korea kaheraudne
Hyundai – mis pole iial enne luukpära tootnud – on ostnud raamatu “Kuidas kopeerida Golf GTI-d” ning pidanud retseptist rangelt kinni. Nad on võtnud tavalise viieukselise luukpära – säärase, mida ostavad inimesed, kes kannavad mütse – lasknud selle madalamaks, lisanud kaheliitrise turbomootori ja punaseid keredetaile ning hei presto!, ongi valmis üks kuum väike luukpära … mida mitte keegi ei soovi, sest nad eelistavad VW Golfi, aitäh, või Renault’d või Fordi.
Paraku pole see kõik, sest selle asemel, et minna varustajate juurde, kes teavad, mida nad teevad, võtab Hyundai kõik tootmiseks vajaliku – pidurid, vedrustuse ja muu – täiesti tundmatutelt Korea firmadelt. Ja see teeb välja sama nagu omada Korea kaheraudset või Korea kella. Ainus ahvatlev asi võib selle puhul olla väga madal hind.
BMW M-mudelid ja Hyundai
Lähemalt uurima hakates on selle varustuses kõik, mis Golf GTI-s kuulub lisade nimekirja. Enamgi veel, selle auto lõi (huvitaval kombel 15 kuuga) mees, kes vastutab ka kõigi viimase aasta BMW M-mudelite eest.